HARMONOGRAM PROJEKTU „PRZEDSZKOLNE MARZENIA DO SPEŁNIENIA

logo typy

#FunduszeUE

Rekrutacja uczestników projektu – 03.06.2024r.


Rozpoczęcie zajęć dla dzieci – 02.09.2024r.


Adaptacja i dostosowanie łazienki do potrzeb dzieci z
niepełnosprawnościami – IX- X 2024r.


Wyposażenie placu zabaw oraz 4 pomieszczeń w m.in. sprzęt TIK,
sprzęt sportowy, sala doświadczania światłem , wyposażenie w
sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć – postępowanie
ofertowe, wyłonienie wykonawców, odbiór planowanych zakupów
- X- XI 2024r.


Zakup dyspenserów wody pitnej dla dzieci - - X 2024r.
Udział 10 nauczycieli w szkoleniach nt.

- Rola nauczyciela w rozwijaniu integracji sensorycznej u dzieci
w wieku przedszkolnym.
- Metoda kolorowych dźwięków .
- Terapia behawioralna.
- Nie podgrzewaj atmosfery.
- Działania antydyskryminacyjne w placówce oświatowej.


Zebranie ofert, wyłonienie wykonawcy, szkolenia – X 2024r. – V-
2025r.


Zakończenie zajęć dla dzieci - VI 2025r.

Przedszkolne marzenia do spełnienia - harmonogram zajęć

logo typy

#FunduszeUE

Przedszkolne marzenia do spełnienia - harmonogram

Harmonogram obowiązuje od dnia 09.09.2024 roku

Poniedziałek

12:00 - 13:00 - zajęcia kulinarne - gr. I

13:00 - 14:00 - zajęcia kulinarne - gr. II

13:00 - 14:00 - zajęcia fizjoterapeutyczno - ruchowe - gr. I

Wtorek

8:00 - 9:00 - zajęcia fizjoterapeutyczno - ruchowe - gr. II

11:00 - 12:00 - muzykoterapia - gr. I

12:00 - 13:00 - muzykoterapia gr. II

13:00 - 14:00 - "Galeria pomysłów" - zajęcia plastyczne - gr. I

14:00 - 15:00 - "Galeria pomysłów" - zajęcia plastyczne - gr. II

15:00 - 16:00 - "matematyczna wyspa" - zajęcia matematyczne - gr. I

Środa

10:00 - 11:00 - terapia ręki - gr. I

12:00 - 13:00 - zajęcia ekologiczne - gr. I

13:00 - 14:00 - zajęcia ekologiczne - gr. II

13:00 - 14:00 - "Kodolandia" - zajęcia cyfrowe - gr. I

14:00 - 15:00 - "Kodolandia" - zajęcia cyfrowe - gr. II

14:00 - 15:00 - "Matematyczna wyspa" - zajęcia matematyczne - gr. III

Czwartek

12:30 - 13:30 - dogoterapia - gr. I

13:30 - 14:30 - dogoterapia - gr. II

12:00 - 13:00 - "Podróże do wysp emocji" - gr. I

13:00 - 14:00 - "Podróże do wysp emocji" - gr. II

12:30 - 13:30 - terapia ręki - gr. II

15:00 - 16:00 - "Matematyczna wyspa" - gr. II

Piątek 

8:00 - 9:00 - zajęcia logopedyczne - gr. I

9:00 - 10:00 - zajęcia logopedyczne - gr. II

10:00 - 11:00 - zajęcia logopedyczne - gr. III

Procedura skarg i wniosków

                                                         PROCEDURA

                    PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I  WNIOSKÓW

                   W PRZEDSZKOLU  SAMORZĄDOWYM  „Baśniowa Kraina”

                                                    W Błaszkach

 

Na podstawie:

-  Art. 226 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (teks jednolity  DZ.U. z 2020r. poz.2000)

                                   

                                                                                          Rozdział I

§ 1

Organizacja załatwiania spraw

1. W Przedszkolu  Samorządowym  „Baśniowa Kraina” wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez Dyrektora lub nauczyciela wyznaczonego przez organ prowadzący  do zastępowania dyrektora podczas jego nieobecności.

2. Dyrektor przedszkola przyjmuje skargi i wnioski w dniach i godzinach pracy.

3. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą  poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.

4. Pracownik przedszkola, który otrzymał skargę dotyczącą jego działalności, obowiązany jest przekazać ją niezwłocznie Dyrektorowi.

5. Dyrektor przedszkola prowadzi rejestr skarg i wniosków.

6. Skargi i wnioski przekazane przez redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne oraz organizacje społeczne podlegają rozpatrzeniu i załatwieniu w takim samym trybie, jak skargi i wnioski osób fizycznych i prawnych.

7. Do rejestru wpisuje się także skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego- anonimy.

8. Rejestr skarg uwzględnia następujące rubryki:

1)    liczba porządkowa,

2)    data wpływu skargi/wniosku,

3)    adres osoby lub instytucji wnoszącej skargę/wniosek,

4)    informacja na temat, czego dotyczy skarga/wniosek,

5)    termin załatwienia skargi/wniosku,

6)    imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za załatwienie skargi/wniosku,

7)   datę załatwienia,

8)    krótką informację o sposobie załatwiania sprawy,

9)    do rejestru nie wpisuje się pism skierowanych do wiadomości przedszkola.

Rozdział II

Kwalifikowanie skarg i wniosków

§ 2

1. Kwalifikowanie spraw jako skargi lub wniosku dokonuje Dyrektor.

2. Każda sprawa zakwalifikowana przez Dyrektora jako skarga lub wniosek wpisywana jest do rejestru skarg i wniosków.

3. Jeśli z treści skargi lub wniosku nie można ustalić ich przedmiotu, Dyrektor wzywa wnoszącego o wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nie usunięcie braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.

4. Skargi/wnioski, które nie należą do kompetencji przedszkola, należy zarejestrować, a następnie pismem przewodnim przesłać zgodnie właściwością, zawiadamiając o tym równocześnie wnoszącego albo zwrócić mu sprawę wskazując właściwy organ, kopię pisma zostawić w dokumentacji przedszkola.

5. Wnioski, które dotyczą kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne organy, należy zarejestrować a następnie pismem przewodnim przesłać właściwym organom zawiadamiając o tym równocześnie wnoszącego, a kopie zostawić w dokumentacji przedszkola.

6. Skargi/wnioski anonimowe po dokonaniu rejestracji pozostają bez rozpoznania.

7. Dyrektor może informacje zawarte w anonimowej skardze/wniosku wykorzystać w ramach swoich kompetencji i pełnionego nadzoru pedagogicznego.

Rozdział III

Rozpatrywanie skarg

§3

1. Skargi/wnioski rozpatruje Dyrektor  lub  nauczyciel wyznaczony  przez organ prowadzący  do zastępowania dyrektora podczas jego nieobecności

2. Z wyjaśnienia skargi/wniosku sporządza się następują dokumentację:

1) oryginał skargi/wniosku/protokół przyjęcia skargi ustnej,

2) notatkę służbową informującą o sposobie załatwienia skargi/wniosku i wynikach postępowania wyjaśniającego,

3) materiały pomocnicze zebrane w trakcie wyjaśniania skargi/wniosku,

4) odpowiedź do wnoszącego, w której został powiadomiony o sposobie rozstrzygnięcia sprawy wraz z urzędowo potwierdzonym jej wysłaniem,

5) inne pisma, jeśli sprawa tego wymaga.

3. Odpowiedź do wnoszącego winna zawierać:

1) oznaczenie organu, od którego pochodzi,

2) wyczerpującą informację o sposobie załatwienia sprawy z odniesieniem się do wszystkich zarzutów/wniosków zawartych w skardze/wniosku,

3) imię i nazwisko osoby rozpatrującej skargę.

4. Pełna dokumentacja po zakończeniu sprawy przechowywana jest w gabinecie Dyrektora .

Rozdział IV

Terminy rozpatrywania skarg i wniosków

§4

1. Skargę/wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki.

2. Skargę/wniosek rozpatruje się:

1) do 14 dni, gdy skargę wnosi poseł na Sejm, senator lub radny;

2) do 1 miesiąca, gdy wszczyna się postępowanie wyjaśniające;

3) do 2 miesięcy, gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana.

3. Do 7 dni należy:

1) zwrócić skargę/wniosek wnoszącemu sprawę ze wskazaniem właściwego organu, jeżeli skarga/wniosek została skierowana do niewłaściwego organu;

2) przesłać skargę/wniosek do wnoszącego z odpowiednim wyjaśnieniem, jeżeli trudno jest ustalić właściwy organ lub gdy właściwym jest organ wymiaru sprawiedliwości;

3) przesłać odpisy skargi/wniosku do właściwych organów z powiadomieniem wnoszącego, jeżeli sprawy w nich poruszane dotyczą różnych organów, w tym przedszkola;

4) przesłać informację do wnoszącego o przesunięciu terminu załatwienia skargi/wniosku z podaniem powodów tego przesunięcia;

5) zwrócić się z prośbą do osoby wnoszącej o przesłanie dodatkowych informacji dotyczących skargi/wniosku;

6) udzielić odpowiedzi w przypadku ponowienia skargi/wniosku, w której brak jest wskazania nowych okoliczności sprawy.

Załączniki:

  1. Protokół przyjęcia skargi ustnej.
  2. Rejestr skarg i wniosków.
  3. Notatka służbowa

Sponsor

bank spoldzielczy1