#FunduszeUE
Rekrutacja uczestników projektu – 03.06.2024r.
Rozpoczęcie zajęć dla dzieci – 02.09.2024r.
Adaptacja i dostosowanie łazienki do potrzeb dzieci z
niepełnosprawnościami – IX- X 2024r.
Wyposażenie placu zabaw oraz 4 pomieszczeń w m.in. sprzęt TIK,
sprzęt sportowy, sala doświadczania światłem , wyposażenie w
sprzęt i pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć – postępowanie
ofertowe, wyłonienie wykonawców, odbiór planowanych zakupów
- X- XI 2024r.
Zakup dyspenserów wody pitnej dla dzieci - - X 2024r.
Udział 10 nauczycieli w szkoleniach nt.
- Rola nauczyciela w rozwijaniu integracji sensorycznej u dzieci
w wieku przedszkolnym.
- Metoda kolorowych dźwięków .
- Terapia behawioralna.
- Nie podgrzewaj atmosfery.
- Działania antydyskryminacyjne w placówce oświatowej.
Zebranie ofert, wyłonienie wykonawcy, szkolenia – X 2024r. – V-
2025r.
Zakończenie zajęć dla dzieci - VI 2025r.
#FunduszeUE
Przedszkolne marzenia do spełnienia - harmonogram
Harmonogram obowiązuje od dnia 09.09.2024 roku
Poniedziałek
12:00 - 13:00 - zajęcia kulinarne - gr. I
13:00 - 14:00 - zajęcia kulinarne - gr. II
13:00 - 14:00 - zajęcia fizjoterapeutyczno - ruchowe - gr. I
Wtorek
8:00 - 9:00 - zajęcia fizjoterapeutyczno - ruchowe - gr. II
11:00 - 12:00 - muzykoterapia - gr. I
12:00 - 13:00 - muzykoterapia gr. II
13:00 - 14:00 - "Galeria pomysłów" - zajęcia plastyczne - gr. I
14:00 - 15:00 - "Galeria pomysłów" - zajęcia plastyczne - gr. II
15:00 - 16:00 - "matematyczna wyspa" - zajęcia matematyczne - gr. I
Środa
10:00 - 11:00 - terapia ręki - gr. I
12:00 - 13:00 - zajęcia ekologiczne - gr. I
13:00 - 14:00 - zajęcia ekologiczne - gr. II
13:00 - 14:00 - "Kodolandia" - zajęcia cyfrowe - gr. I
14:00 - 15:00 - "Kodolandia" - zajęcia cyfrowe - gr. II
14:00 - 15:00 - "Matematyczna wyspa" - zajęcia matematyczne - gr. III
Czwartek
12:30 - 13:30 - dogoterapia - gr. I
13:30 - 14:30 - dogoterapia - gr. II
12:00 - 13:00 - "Podróże do wysp emocji" - gr. I
13:00 - 14:00 - "Podróże do wysp emocji" - gr. II
12:30 - 13:30 - terapia ręki - gr. II
15:00 - 16:00 - "Matematyczna wyspa" - gr. II
Piątek
8:00 - 9:00 - zajęcia logopedyczne - gr. I
9:00 - 10:00 - zajęcia logopedyczne - gr. II
10:00 - 11:00 - zajęcia logopedyczne - gr. III
PROCEDURA
PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW
W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM „Baśniowa Kraina”
W Błaszkach
Na podstawie:
- Art. 226 Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (teks jednolity DZ.U. z 2020r. poz.2000)
Rozdział I
§ 1
Organizacja załatwiania spraw
1. W Przedszkolu Samorządowym „Baśniowa Kraina” wnoszący skargi i wnioski przyjmowani są przez Dyrektora lub nauczyciela wyznaczonego przez organ prowadzący do zastępowania dyrektora podczas jego nieobecności.
2. Dyrektor przedszkola przyjmuje skargi i wnioski w dniach i godzinach pracy.
3. Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu.
4. Pracownik przedszkola, który otrzymał skargę dotyczącą jego działalności, obowiązany jest przekazać ją niezwłocznie Dyrektorowi.
5. Dyrektor przedszkola prowadzi rejestr skarg i wniosków.
6. Skargi i wnioski przekazane przez redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne oraz organizacje społeczne podlegają rozpatrzeniu i załatwieniu w takim samym trybie, jak skargi i wnioski osób fizycznych i prawnych.
7. Do rejestru wpisuje się także skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego- anonimy.
8. Rejestr skarg uwzględnia następujące rubryki:
1) liczba porządkowa,
2) data wpływu skargi/wniosku,
3) adres osoby lub instytucji wnoszącej skargę/wniosek,
4) informacja na temat, czego dotyczy skarga/wniosek,
5) termin załatwienia skargi/wniosku,
6) imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za załatwienie skargi/wniosku,
7) datę załatwienia,
8) krótką informację o sposobie załatwiania sprawy,
9) do rejestru nie wpisuje się pism skierowanych do wiadomości przedszkola.
Rozdział II
Kwalifikowanie skarg i wniosków
§ 2
1. Kwalifikowanie spraw jako skargi lub wniosku dokonuje Dyrektor.
2. Każda sprawa zakwalifikowana przez Dyrektora jako skarga lub wniosek wpisywana jest do rejestru skarg i wniosków.
3. Jeśli z treści skargi lub wniosku nie można ustalić ich przedmiotu, Dyrektor wzywa wnoszącego o wyjaśnienia lub uzupełnienia, z pouczeniem, że nie usunięcie braków spowoduje pozostawienie skargi lub wniosku bez rozpoznania.
4. Skargi/wnioski, które nie należą do kompetencji przedszkola, należy zarejestrować, a następnie pismem przewodnim przesłać zgodnie właściwością, zawiadamiając o tym równocześnie wnoszącego albo zwrócić mu sprawę wskazując właściwy organ, kopię pisma zostawić w dokumentacji przedszkola.
5. Wnioski, które dotyczą kilku spraw podlegających rozpatrzeniu przez różne organy, należy zarejestrować a następnie pismem przewodnim przesłać właściwym organom zawiadamiając o tym równocześnie wnoszącego, a kopie zostawić w dokumentacji przedszkola.
6. Skargi/wnioski anonimowe po dokonaniu rejestracji pozostają bez rozpoznania.
7. Dyrektor może informacje zawarte w anonimowej skardze/wniosku wykorzystać w ramach swoich kompetencji i pełnionego nadzoru pedagogicznego.
Rozdział III
Rozpatrywanie skarg
§3
1. Skargi/wnioski rozpatruje Dyrektor lub nauczyciel wyznaczony przez organ prowadzący do zastępowania dyrektora podczas jego nieobecności
2. Z wyjaśnienia skargi/wniosku sporządza się następują dokumentację:
1) oryginał skargi/wniosku/protokół przyjęcia skargi ustnej,
2) notatkę służbową informującą o sposobie załatwienia skargi/wniosku i wynikach postępowania wyjaśniającego,
3) materiały pomocnicze zebrane w trakcie wyjaśniania skargi/wniosku,
4) odpowiedź do wnoszącego, w której został powiadomiony o sposobie rozstrzygnięcia sprawy wraz z urzędowo potwierdzonym jej wysłaniem,
5) inne pisma, jeśli sprawa tego wymaga.
3. Odpowiedź do wnoszącego winna zawierać:
1) oznaczenie organu, od którego pochodzi,
2) wyczerpującą informację o sposobie załatwienia sprawy z odniesieniem się do wszystkich zarzutów/wniosków zawartych w skardze/wniosku,
3) imię i nazwisko osoby rozpatrującej skargę.
4. Pełna dokumentacja po zakończeniu sprawy przechowywana jest w gabinecie Dyrektora .
Rozdział IV
Terminy rozpatrywania skarg i wniosków
§4
1. Skargę/wniosek rozpatruje się bez zbędnej zwłoki.
2. Skargę/wniosek rozpatruje się:
1) do 14 dni, gdy skargę wnosi poseł na Sejm, senator lub radny;
2) do 1 miesiąca, gdy wszczyna się postępowanie wyjaśniające;
3) do 2 miesięcy, gdy sprawa jest szczególnie skomplikowana.
3. Do 7 dni należy:
1) zwrócić skargę/wniosek wnoszącemu sprawę ze wskazaniem właściwego organu, jeżeli skarga/wniosek została skierowana do niewłaściwego organu;
2) przesłać skargę/wniosek do wnoszącego z odpowiednim wyjaśnieniem, jeżeli trudno jest ustalić właściwy organ lub gdy właściwym jest organ wymiaru sprawiedliwości;
3) przesłać odpisy skargi/wniosku do właściwych organów z powiadomieniem wnoszącego, jeżeli sprawy w nich poruszane dotyczą różnych organów, w tym przedszkola;
4) przesłać informację do wnoszącego o przesunięciu terminu załatwienia skargi/wniosku z podaniem powodów tego przesunięcia;
5) zwrócić się z prośbą do osoby wnoszącej o przesłanie dodatkowych informacji dotyczących skargi/wniosku;
6) udzielić odpowiedzi w przypadku ponowienia skargi/wniosku, w której brak jest wskazania nowych okoliczności sprawy.
Załączniki: